perjantai 4. elokuuta 2017

Entä jos aamu ei tuukkaan? Mä aion valvoa varmuuden vuoks sunkaa





Mä istun sängyllä ja ulkona tulee taivaan täydeltä vettä. Mä ootan, että Samu pääsee töistä ja me lähdetään viikonlopuksi mökkeilemään. Koko viikonlopuksi on luvattu vesisadetta mikä vähän harmittaa. Onneksi voi aina ottaa mukaan kirjan tai kaksi ja saada ajan kulumaan. Tänään kun odottelin linja-autoa keskustassa, viereeni parkkeerasi vanhempi mies. Hän ilmaisi suoraan mielipiteensä meidän kesästämme ja jatkuvasta vesisateessa ärräpäiden kera. Mua alkoi hieman huvittamaan, hän oli niin tohkeissaan.

Viime viikolla näin Siniä ja päätettiin mennä jälleen kuvailemaan. Mun lähellä on paikka, jossa kasvaa paljon kukkia ja on muutenkin oivallinen kuvaustaustaksi. Meillä vierähti useampi tunti kuvaillessa, niin kuin aina. Ylempänä on tuon kyseisen päivän otoksia. 

Pilaako sade teidän kesäfiiliksen kokonaan vai pystyttekö nauttimaan säästä huolimatta? Mun allergian puolesta sadekelit ovat parempia, mutta mieltä palvelee enemmän aurinko ja lämpö. 

Hyvää viikonloppua kaikille.
Tsau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti